top of page

Heel mooie recensies

  • 17 uur geleden
  • 1 minuten om te lezen

Hebben jullie inmiddels "Stuurloos" gelezen? Zo ja, is het verhaal over Bas, Greetje, Sabine en Vicky jullie bevallen?

In ieder geval, de recensenten, de mensen dus die het boek bespreken, zijn vol lof. Voor zover ik kan nagaan, verschenen er tot nog toe een drietal besprekingen en die waren heel positief. Dat maakt me uiteraard heel blij. Yvonne Soepboer schrijft op het populaire kinderboekenjournaal.nl onder meer dat je als lezer "volledig wordt meegezogen" in het verhaal. Ook Conny Schelvis-Mens schenkt aandacht aan "Stuurloos". Op haar Instagramaccount @conniesboekkies heeft ze het over een "realistisch verhaal geschreven in een zeer toegankelijke leesvorm" en ze noemt mijn boek zonder meer een "'aanrader". Tot slot misschien wel de belangrijkste recensie. Zo belangrijk omdat ze werd geschreven in opdracht van NBD-Biblion. En velen zien deze "partner van bibliotheken en scholen" als zeer toonaangevend. In die bespreking lezen we dat "Stuurloos" een "invoelende en spannende jeugdroman" is die bovendien "spannend, vlot en eigentijds" geschreven is. Leuk toch?

 
 
 

Opmerkingen


Recente berichten
Zoeken

© 2023 Hans Vanacker

bottom of page